Grundfos - ikke Danfoss

09-08-2011
1 min.

I sidste nummer af Djøfbladet kom vi desværre til at skrive Danfoss i stedet for Grundfos i en ’Kort nyt’ artikel om den øgede udbredelse af såkaldte whistle-blower ordninger i store, danske private virksomheder. Det betød, at vi fik sat Danfoss i forbindelse med den såkaldte olie-for-mad-sag, men det er Grundfos, som var involveret i sagen. Vi beklager.

Kommentarer


Din mail-adresse vil ikke blive vist offentligt
Dette spørgsmål forhindrer spam i kommentarfeltet. Spam-robotter kan nemlig ikke regne, så de kan stoppes med let matematik.