”I bogen taler vi med Michael Valentin, der er tidligere forretningsudviklingschef i advokatfirmaet Lett. Han ville gerne gøre de monofaglige advokater mere servicemindede og mere orienterede mod kundens behov. Det er svært at ændre en kultur, som er meget stolt, næsten selvfed. Michael Valentin vidste, at han skulle skabe noget, der talte til advokaternes stolthed. Derfor lavede han en reklamekampagne, der kørte på store billboards i lufthavnen, så de yngre advokater kunne pege på sig selv, når de kom hjem fra forretningsrejser, og fortælle om, hvor kundeorienterede de var. Når man skal forandre noget, skal man ikke nødvendigvis arbejde internt, men også eksternt. At arbejde på kanten af boksen har også en anden dimension. Mange tænker, at kreativitet handler om at finde på noget nyt, men de fleste kreative kombinerer det eksisterende på nye måder. Går de ud af boksen bliver de hjælpeløse. De bevæger sig på kanten. Som en designer ville sige: Hvis design bliver for radikalt anderledes, er der ingen, der vil købe det. Der skal være en genkendelighed. De kreative er tit ret bundet af traditionen, men på en klog og fornyende måde.”